Scroll Top

Московска недеља моде: глобална позорница за нове

moskovska-nedelja-mode-globalna-pozornica-za-nove
Сличне теме
MITA7113

Модна ревија инспирисана Краљицом Јеленом Савојском.

Овог месеца, руска престоница постаје центар светске моде са Московском недељом моде (MFW) која траје од 1. до 8. марта, окупљајући преко 120 дизајнера из целог света

Са импресивном поставком не само из Русије већ и из Бразила, Индонезије, Кине, Индије, Турске, Јужне Африке, Костарике, Етиопије и Египта, МFW је више од саме недеље моде – то је место сусрета глобалних талената и растућих тржишта.

У последње време, Москва је изградила име за себе као одскочна даска за дизајнере у успону. Са локалним брендовима који сваке године бележе пораст од 10 до 15 одсто у руској модној сцени, овај догађај ствара могућности за интернационалне брендове да представе своје најновије креације и да граде кључне пословне везе преко граница. Са покривеношћу у преко 50 земаља, укључујући кључна тржишта у Европи и Америци, досег МFW-а је заиста глобалан, емитујући се преко низа дигиталних платформи светским љубитељима моде.

Овогодишњи догађај смештен је на две иконичне локације: „Мањеж“, главна изложбена дворана која  м парку VDNH. Отварање је обележило присуство многих медијских и јавних личности, као и светских звезда.

Италијанска филмска икона Ornella Muti позната по улогама у култним филмовима “Флеш Гордон” и “Оскар”, бодрила је своју ћерку,  Naike Rivelli, док је шетала пистом за руски бренд Maison ESVE. Кинеска глумица Lily Ji, позната по улогама у филмовима “Битка за Пацифик – Побуна” и “Спашавај се ко може”, у Москву је донела своју колекцију традиционалних винтиџ кинеских хаљина, одајући почаст свом пореклу и ширењем културне мреже током недеље моде.

Руски дизајнери спајају наслеђе са иновацијама: на пример, Ерми интегрише древне дизајне костима са модерним текстилима, док млади московски бренд BITTE__RUHE истражује естетику сирена са својом линијом хаљина и панталона. Додајући разноликости, бренд KUZINA добио је аплаузе за свој инклузивни приступ, представљајући моделе са Дауновим синдромом — што сведочи ширењу хоризоната Московске недеље моде.

Међународни ужитак наставио се индонежанским брендом IRMASARI JOEDAWINATA који је представио колекцију инспирисану мистичним обалама океана, прихватајући тренд скромне моде који добија замах широм света, укључујући и Русију.

Привлачећи пажњу преко 70.000 посетилаца и 5 милиона онлине гледалаца сваке сезоне, МFW нуди незамењиву платформу дизајнерима који желе да освоје глобално тржиште. Изван писте, догађај обухвата професионални изложбени простор који привлачи стотине бутика, богат програм предавања и радионица, па чак и фестивал посвећен моди у филму.

Сваке године, Московска недеља моде не само да ојачава свој међународни положај већ и слави богату мрежу руске и глобалне културе, чинећи је незаобилазним датумом на међународном календару моде.

За више информација посетите сајт Mосковска недеља моде.

Фото: MFW

Додај коментар: