Без обзира где читате или шта читате, Борба има часопис за вас. Од Твиттер феед-а праћеног преко мобилних апликација на различитим уређајима до веб-сајта преко штампаног часописа, сазнајте вести које ће стићи и утицати на доносиоце одлука било када и било где. Борба-онлине је синхронизован са циклусом вести из културе и дешавања 24/7, дајући читаоцима дестинацију за најновије вести, ексклузиве и коментаре о актуелним темама. Борба је моћна комбинација вести, културе и идеја са јасном тачком гледишта: добијамо прву и последњу реч о главним причама. Часопис Борба је уређен за прождрљиве потрошаче информација и дизајниран је да изненади, образује и одушеви. У штампаној компоненти модерног екосистема вести, Борба испоручује садржај који изазива размишљање паметним, успешним читаоцима. И дигитална и штампана платформа су ауторитативни извори вести по избору за тражену публику која води мисли.
Ако имате било каквих питања, контактирајте нас за више информација о могућностима оглашавања:
Ако имате било каквих питања у вези са оглашавањем, можете ступити у контакт тако што ћете контактирати свог менаџера (ако сте постојећи клијент) и/или слањем е-поште на: marketing@borba-online.rs
ТАГ откривање саобраћаја – мар 2022
Тип рекламе | 2020 | 2022 |
---|---|---|
Хоризонтална 4×1 | 250k | 500k |
Хоризонтална 6×1 | 50k | 100k |
Хоризонтална 8×1 | 150k | 300k |
Хоризонтална 10×1 | 200k | 400k |
Вертикална 4×1 | 250k | 500k |
Вертикална 6×1 | 50k | 300k |
Вертикална 8×1 | 150k | 50k |
Вертикална 10×1 | 200k | 400k |
1. Звук у огласима треба да буде искључен. Да би се омогућило покретање звука у огласима, може бити укључена контрола за корисника да покрене звук. Погледајте ЛЕАН корисничко искуство и упутства за садржај огласа за више звука у огласима
2. Вертикални типови огласа су огласи са портретним изгледом, тј. веће висине и мање ширине. Од њих се очекује да се уклапају од ивице до ивице од врха до дна ИЛИ маргине за вертикалну маргину између елемената изгледа странице. Типични положаји на десној или левој ивици екрана или изгледа странице
3. Оптерећење процесора: Оглас треба да буде развијен тако да ради глатко и да не омета перформансе сајта или апликације. Максимално оптерећење ЦПУ-а од 30% (на основу просечног ЦПУ-а базе корисника) по активном огласу. Молимо погледајте ЛЕАН смернице за више детаља о оптерећењу процесора.
4. Максималан број захтева за фајлове које покреће хост: Оглас не сме да пређе десет захтева за фајлове током почетног учитавања датотеке. Додатне датотеке се могу учитати по потреби током подучитавања иницираног од стране хоста и учитавања које покреће корисник.
5. Почетно учитавање датотеке: Укључује сва средства и датотеке неопходне за завршетак првог визуелног приказа огласа и захтеване пре догађаја учитавања који шаље објекат прозора.
6. Подучитавање које покреће хост (сублоад): Ово је додатна тежина датотеке коју оглас може учитати поред почетног учитавања. Подучитавање датотеке огласа може почети након што објекат прозора пошаље догађај учитавања. Оглас треба да ослушкује догађај учитавања који шаље објекат прозора на главној страници. Када комуникација са хост страницом није могућа, онда је прихватљиво слушати догађај учитавања који шаље објекат прозора ифраме-а огласа.
7. Прорачун тежине датотеке: За израчунавање тежине датотеке огласа, све датотеке за оглас, укључујући оне дељене библиотеке које нису изузете од стране издавача или сервера огласа, морају бити укључене као део израчунавања максималне тежине датотеке. Тежина датотека се израчунава након што су датотеке компримоване у гзип формат.
8. Почетно оптерећење К-тежина = Све датотеке огласа + дељене библиотеке које нису изузете + максимално 50 КБ за све изузете дељене библиотеке Сублоад К-тежина= Све датотеке огласа + све дељене библиотеке које нису изузете. Погледајте ЛЕАН корисничко искуство и упутства за перформансе учитавања за детаље о почетном учитавању, подучитавању и дељеним библиотекама
9. Величина датотеке коју покреће корисник: Учитавање неограничене величине датотеке је дозвољено након интеракције коју покреће корисник. Ад треба да буде одговоран за пропусни опсег и могућности уређаја док то ради. Покретање корисника је намерни чин корисника да се ангажује са огласом. Интеракција корисника је дискретна радња корисника са огласом или његовим елементима, нпр. кликните или додирните или други потпуни и дискретни покрет.
10. Статичка тежина датотеке и величина статичке слике: Користите смернице за почетну максималну К-тежину за огласе само са статичном сликом или захтеве за датотеку резервне копије.
Спора интернет конекција: За 3Г (брзине преузимања 1,5 Мбпс) или спорије везе, тежина датотека треба да буде 30% мања од препоручене. Величине датотека у овој спецификацији су дефинисане за елементе огласа и датотеке потребне за креативно приказивање и управљање огласом. Датотеке сервера огласа или друге датотеке услуга које нису креативне, као што су мерење или верификација, не смеју се урачунавати у К-тежину огласа.
11. Дефиниција З-индекса Својство з-индек специфицира редослед стека елемента садржаја на веб страници. Разматрање з-елемента у дизајну садржаја странице, као што су навигација, слике и огласи, важно је за пружање беспрекорног искуства када се садржај странице преклапа (тј. оглас који се шири са з-индексом који је нижи [на скали з-индекса] него елементи за навигацију могу дати изглед да се елементи за навигацију странице приказују кроз проширене делове огласа).
12. Препоруке за коришћење опсега З-индекса З-индекс представља слојеве елемената на веб страници. Када елементи огласа и други елементи странице нису правилно слојевити, може бити угрожен правилан приказ садржаја странице или садржаја огласа (или обоје). Случајни „судар“ конкурентских елемената на веб страници који деле исту вредност з-индекса доводи до лошег корисничког искуства, у облику искривљених или искривљених слика и текста. Сходно томе, успостављање хијерархије з-индекса прихваћене у индустрији и придруженог нумеричког опсега је кључно за решавање појаве колизија. Имајте на уму да ће за усвајање ових смерница за з-индекс од стране свих издавача бити потребно време. Креативним дизајнерима се саветује да се директно консултују са издавачима за њихове појединачне смернице з-индекса.
13. Хоризонтални типови огласа су огласи са хоризонталним изгледом, тј. веће ширине и мање висине. Очекује се да се уклапају од ивице до ивице ширине екрана ИЛИ маргине до маргине ширине изгледа садржаја. Типична одредишта за пласман су врх или дно екрана, а понекад и средина делова странице
14. Вертикални типови огласа су огласи са портретним изгледом, тј. веће висине и мање ширине. Од њих се очекује да се уклапају од ивице до ивице од врха до дна ИЛИ маргине за вертикалну маргину између елемената изгледа странице. Типични положаји на десној или левој ивици екрана или изгледа странице
15. Плочице су обично правоугаоници или квадрати са веома блиско измереним аспектима висине и ширине. Типични положаји су плочице у распореду мреже. Обично су то мале до средње огласне јединице
16. Смернице за мултимедијалне огласе су ажуриране да би укључиле ЛЕАН принципе лаганог, шифрованог, АдЦхоице подржаног и неинвазивног оглашавања. Нове огласне јединице препознају разнолику потрошњу медија потрошача, посебно на мобилним уређајима са екраном осетљивим на додир, и уводе флексибилне величине огласа како би се могле прилагодити величини екрана уређаја и наглашавају мобилно искуство у интеракцији са огласима. Сва упутства су заснована на ХТМЛ5 технологији и изведена су на основу анкета у индустрији, истраживања корисника и тестирања.
17. Хоризонтални типови огласа су огласи са хоризонталним изгледом, тј. веће ширине и мање висине. Очекује се да се уклапају од ивице до ивице ширине екрана ИЛИ маргине до маргине ширине изгледа садржаја. Типична одредишта за пласман су врх или дно екрана, а понекад и средина делова странице