Scroll Top

Београд постаје центар бизниса у спорту

beograd-postaje-centar-biznisa-u-sportu
Сличне теме

ПЕЛОТОН – Прва спорт бизнис конференција у Србији

Пелотон прва спорт бизнис конференција биће одржана у четвртак, 14. децембра у хотелу Hyatt Regency Belgrade.

Гости конференције биће светски стручњаци у области спорта и бизниса. Међу панелистима ће се наћи велика имена српског спорта, као што су Милица Ђуричић (еџ Мандић) и Александар Кукољ, а специјално гостовање најавио је директор маркетинга НБА за Европу и Блиски исток, Сергио Фриеде Бобадилла.

Верољуб Змијанац, иницијатор и програмски директор Пелотон-а, објашњава зашто је овакав догађај неопходан региону:

– Ми у региону у области спорта имамо велике спортске приче, али нас наше социјалистичко наслеђе спречава да се брже прилагодимо променама које долазе. Шанса да се ускочи у овај ток више није само прилика, већ неминовност за све који мисле да остану у индустрији у наредних десет година. Верујем да је задатак свих нас да будемо део светских трендова, учити и градити економију спорта на бази знања. Позивам вас да се прикључите конференцији и да сви заједно стварамо место победе бизниса и спорта.

Теме конференције биће организоване студије случаја, дискусије и дубински 1:1 интервјуи, као и разговор о стратегијама, бизнис развоју, инвестицијама, спонзорствима, изградњи брендова, дигиталној комуникацији, иновацијама, спортстецх, медијима и ангажовању навијача.

Организатор догађаја је Агенција SportIT – Sports Marketing & Managemen која ће у току конференције доделити награде најбољим кампањама у спорту. Након предавања, панела и радионица, биће проглашени добитници награде Peloton Awards, и то у три области: Најбољи спортски догађај, Најбоље спонзорство и Најбоља кампања која се ослања на спорт. За награду могу да се кандидују власници спортских права, агенције, брендови и компаније које праве успешне бизнисе и спроводе учинковите маркетинг кампање у спорту.

Према речима Тијане Попадић, директорке СпортИТ-а, награде у спорту нису прилика само за најбоље спортисте, већ за цео екосистем.

– Професионализација једне области подразумева да сви признамо да немамо сва знања и будемо обрадовани чињеницом колико можемо да научимо и напредујемо. Градећи спортске брендове, бизнисе и спонзорства видели смо колико једни другима можемо да помогнемо и желимо да окупимо све раднике у спорту и дамо им прилику и простор да се умреже, науче нове ствари, инспиришу се, а најбоље да наградимо, додаје Попадић..

Двојезичној конференцији присуствоваће ограничен број учесника, а агенда догађаја може се пронаћи на сајту хттпс://пелотон.даy/.

Фото: Промо

Додај коментар: