Scroll Top

МЕТРОНОМИЈА У ПРИПРЕМИ ИНСТИТУТА ЗА УМЕТНИЧКУ ИГРУ

metronomija-u-pripremi-instituta-za-u
Сличне теме

У Институту за уметничку игру је у припреми и последња плесна представа за крај позоришне сезоне, чија премијера се очекује крајем јуна на сцени Народног позоришта у Београду.

Кореографкиња Тамара Гвозденовић у сарадњи са шестом генерацијом студената Института за уметничку игру представиће пројекат „Метронономија“.

Градимо нашу заједничку будућност разматрајући контрасте: Конструкција против деконструкције, паралела, гужва наспрам усамљености, између, негативан простор, сенка, смена тела, промена простора, промена перцепције и перспективе. „Да бисмо створили прво ћемо уништити. Све што смо изградили ми ћемо уништити. Све у шта смо веровали ћемо избрисати. Сва лица која смо видели ћемо заборавити. Нећемо почети од нуле. Задржаћемо темеље. У деловима. Скупљаћемо. Неки ће остати. Ми ћемо одабрати. Неки ће бити заборављени. Састави. Подигни. Одступи. Валоризуј. Уништи,“ наводи ауторка пројекта.

Тамара Гвозденовић након студија визуелних уметности у Нојхателу се придружила угледном Конзерваторијуму за музику и плес Тринити Лабан у Лондону, где је и наш познати кореограф Александар Илић магистрирао. Након дипломирања представила је свој први плесни позоришни комад, Саинте Марие Јосепх де ла Росе, у Тхéâтре ду Поммиер у Нојхателу, а следеће године одмах затим и други, Соус ле Цоу(п) ду Лапин. Најзад, и трећи, Лигхт Сцреам. Године 2014. се придружује чувеној белгијској плесној позоришној трупи Пеепинг Том у Бриселу.

Оснивачица је Ле Фацтеур, плесно позоришне трупе која је формирана као колектив уметника, развијајући се на потезу Швајцарске, Француске и Белгије. Београдској публици се представила прошле године у оквиру прве едиције Фестивала Сола с представом „Томбéс“.

Фото: Christophe Coenon

Додај коментар: