Срца публике освојио је оштрим оком за детаље и способношћу да кроз...
У Институту за уметничку игру је у припреми и последња плесна представа за крај позоришне сезоне, чија премијера се очекује крајем јуна на сцени Народног позоришта у Београду.
Кореографкиња Тамара Гвозденовић у сарадњи са шестом генерацијом студената Института за уметничку игру представиће пројекат „Метронономија“.
Градимо нашу заједничку будућност разматрајући контрасте: Конструкција против деконструкције, паралела, гужва наспрам усамљености, између, негативан простор, сенка, смена тела, промена простора, промена перцепције и перспективе. „Да бисмо створили прво ћемо уништити. Све што смо изградили ми ћемо уништити. Све у шта смо веровали ћемо избрисати. Сва лица која смо видели ћемо заборавити. Нећемо почети од нуле. Задржаћемо темеље. У деловима. Скупљаћемо. Неки ће остати. Ми ћемо одабрати. Неки ће бити заборављени. Састави. Подигни. Одступи. Валоризуј. Уништи,“ наводи ауторка пројекта.
Тамара Гвозденовић након студија визуелних уметности у Нојхателу се придружила угледном Конзерваторијуму за музику и плес Тринити Лабан у Лондону, где је и наш познати кореограф Александар Илић магистрирао. Након дипломирања представила је свој први плесни позоришни комад, Саинте Марие Јосепх де ла Росе, у Тхéâтре ду Поммиер у Нојхателу, а следеће године одмах затим и други, Соус ле Цоу(п) ду Лапин. Најзад, и трећи, Лигхт Сцреам. Године 2014. се придружује чувеној белгијској плесној позоришној трупи Пеепинг Том у Бриселу.
Оснивачица је Ле Фацтеур, плесно позоришне трупе која је формирана као колектив уметника, развијајући се на потезу Швајцарске, Француске и Белгије. Београдској публици се представила прошле године у оквиру прве едиције Фестивала Сола с представом „Томбéс“.
Фото: Christophe Coenon