Scroll Top

Србија у кораку са светом луксуза

srbija-u-koraku-sa-svetom-luksuza
Сличне теме

Најпрестижнији Luxury Business Summit на свету у организацији Financial Times-а, а под покровитељством краљевске породице Грималди од Монака, одржан је у Монте Карлу, ове године, српска компанија Luxury Integrated, специјализована за консалтинг у сектору луксуза и премиум бизниса, имала је част да буде позвана као једини представник Адриатик регије

 

Мали корак за свет али велики за нас, где је наша компанија стајала раме уз раме са највећим компанијама света као што су LVMH, Kering, Dolce Gabbana, Prada, Puig, Richemont, Piaget, Hermes, Chanel.

Смештена у гламурозној кнежевини на француској ривијери, Монаку, Financial Times Luxury Business конференција обухватала је три дана интерактивних панела, дебата и излагања водећих представника лусузних компанија који су расправљали о најновијим променама и трендовима у луксузној индустрији.

– Основни принцип нашег тима је да пратимо и разумемо трендове и изазове луксузног сектора који се непрестано развија, како бисмо били у кораку са светом. Кроз директан рад са светским креаторима политика у луксузној индустрији, стичемо непроцењиво знање и стручност коју можемо пружити нашим престижним клијентима како на локалном, тако и на глобалном нивоу, истакла је Ивана Лаковић, директорка компаније Luxury Integrated.

Међу бројним говорницима, посебну пажњу су привукли Sidney Toledano, председник и извршни директор LVMH Fashion Group, Diane von Furstenberg, дизајнерка и оснивачица Diane von Furstenberg бренда, Federic Arnault, извршни директор Tag Heuer-a, Ives Piaget, председник Piaget-a, Osvald Boateng OBE, оснивач и креативни директор Osvalda Boatenga, Gianluca Toniolo, извршни директор Dolce Gabbana Beauty, Stefano Caselli, декан Факултета за Менаџмент, Универзитета SDA Bocconi, као и много други.

Посебно занимљив панел био је посвећен индустрији сатова, на којем су учествовали Frederic Arnault, извршни директор  Tag Heuer-а и наследник LVMH конгломерата, и Austen Chu,  двадесетшестогодишњи милионер који је лансирао прву платформу за препродају јединствених колекционарских луксузних сатова.

Austen Chu, је истакао да чак 70% купаца и колекционара луксузних сатова има мање од 35 година, а и он сам се нашао на Форбес листи 30 under 30. Млађе генерације преузимају тржиште сатова, како у потрошњи, тако и у вођењу брендова.

Занимљив тренд је да млади потрошачи и даље цене традиционалне механичке сатове, док дигитална унапређења сматрају више gadgetima него луксузним добрима.

Diana Von Furstenberg, модна икона и креаторка чувене Wrap хаљине, својом инспиративном причом о свом каријерном путу и романтичним освртом на венчање са принцом Egonom Von Fustenberg, подсетила нас је колико је важно да жена привреднице верује у себе, прати своје снове и буде самостална.

Нематеријални луксуз у виду искуства, путовања и хотелијерства бележи велики раст у односу на прошлу годину, и у складу с тим директор компаније Luxaviation и директорка Mariott International Luxury брендова као што су St Regis, The Ritz Carlton и W hotels, открили су интригантне захтеве својих клијената у жељи са високо персонализованим искуствима, јер у данашњем свету луксуза није важно само имати већ постаје све важније доживети.

Краљевска породица Грималди од Монака је као врхунац догађаја приредила гала вечеру на обали мора.

Принц Алберт и принцеза Шарлин угостили су више од 250 интернационалих представника индустрије у највећој сали са погледом на Азурну обалу, под отвореним небом и декорисаном хиљадама црвених ружа.

Принц Алберт се посебном здравицом захвалио свим учесницима на размени знања и креативности која вечито надахњује свет луксуза и организаторима што већ трећи пут бирају Кнежевину као домаћина свог окупљања.

Овај јединствен скуп окупио је не само преставнике највећих светских брендова већ и знамените аукционаре уметности, као што је Симон де Пурy, трговце дијамантима, дизајнере краљевских јахти и пловила, славне личности међународне сцене, и још једном потврдио аутентичност гламура Азурне обале.

Србија ће наставити да буде равноправни члан најпрестижних манифестиција из света бизниса и сигурно да иде у корак са светским трендовима и компанијама.

Фото: Financial Times

Додај коментар: