Scroll Top

NEO Design и праве вредности на L’Oreal Fashion Week-у

neo-design-i-prave-vrednosti-na-loreal-fashion-week-u
Сличне теме

NEO Design, иза којег стоји дизајнерка Невена Ивановић, представио је колекцију „OKINEO 2023“ на јубиларном 50. L’Oreal Fashion Week -у ревијом у Силосима.  Колекција је инспирисана концептом бренда – ” SEASONLESS. SIZELESS. GENDERLESS. TIMELESS. ” а реализована је у сарадњи са PIRATE ART платформом. Овом колекцијом се НЕО десигн придружује Делегацији ЕУ у Србији у обележавању “16 дана активизма борбе против насиља над женама”.

Синоћ виђена ревија је један је од догађаја којим се започиње и глобална кампања ORANGE THE WORLD.  Невена је једно од заштитних лица ове кампање у Србији па је цела ревија била у знаку уједињења људи око правих вредности, и промовисала је вредности које деле NEO DESIGN и ЕУ. Неки од модела на писти биле су особе са инвалидитетом које су пренеле снажну поруку, да особе са инвалидитетом нису особе са посебним потребама већ да су њихове потребе исте као и потребе свих других људи, а то је да буду примећени, прихваћени и да могу достојанствено да живе у свом окружењу.

Захваљујући упорном инсистирању на промоцији правих вредности и развијањем сопственог правца/стила од којег не одступа, Невена је такође одабрана да представи младе Србије у овогодишњој кампањи ЕУ “EUROPEANS MAKING A DIFFERENCE” која је започета догађајем у Паризу. Након ревије у Силосима, публици је приказан видео из те кампање који представља Невену и њен рад, али и све оно што Србија као земља има да понуди Европској заједници кроз своје младе људе.

Овом ревијом NEO design се после пет година одсуства са београдске писте поново представио #неоњарриорима- људима који чине NEO design и који су били инспирација за ову колекцију, али и широј јавности, па је тај повратак прослављен журком након ревије, уз музику за коју је био задужен DJ Шћепине Враголије.

Фото: Ђорже Томић

Додај коментар: